Bine ai venit pe Blog Dobrogean!
"În orice ţară ar fi fost să ajung, de orice forme ale vieţii aş fi fost înconjurat, gândul -iar apoi întreaga mea fiinţă- s-a întors de fiecare dată în Dobrogea, la praful şi mărăcinii ei, la vântul ei de stepă, la chipul ei teluric şi generos. Oriunde m-aş fi aflat, dorul de ea mă ajungea în cele din urmă.
Dobrogea! Dobrogea! Pe fata aceasta ciudată, fiică de rege get şi de dansatoare tătăroaică, eu am iubit-o de pe vremea când umbla cu picioarele goale în ţărână"
Geo Bogza

Persoane interesate

Cred că nu mai este nevoie să vă spun că toate imaginile şi textele de pe acest site sunt proprietatea autorului şi nu pot fi folosite decât cu acordul în scris al acestuia,conform Legii nr.8/1996.
Mulţumesc!

joi, 10 martie 2011

Pauza de masă

O să vă mai dau  detalii din când în când şi despre asta.Când am plecat de la Camena am dat peste un restaurant drăguţ care este situat pe drumul naţional 22 D între localităţile Slava Rusă şi Slava Cercheză.De fapt este şi o pensiune acolo.



Drăguţ,ambiental şi călduţ

Eu am luat o ciorbiţă de burtă că aşa aveam poftă la ora aia
8,0 lei  dar fără smântână,şi usturoi.Alea sunt separat la preţ.N-am zis nimic şi am păpat că mi-era taaaare foame după atâta colindat.Cealaltă persoană care mă însoţea în colindat,era mai lihnită de foame ca mine şi a luat şalău pane cu garnitură la 12,0 lei porţia.

Deci o ciorbiţă cu mujdei,smântână,pâinică; un şalău pane cu garnitură şi două cafeluţe 41,0 lei.Restaurantul are specific românesc,are şi preparate din vânat.Servirea e rapidă,nu am aşteptat prea mult ce am comandat.Nouă ne-a plăcut aici.Dacă vă este foame intraţi,nu veţi regreta!


Foto şi text~ ISHTAR~

3 comentarii:

  1. Sugestive pozele dar si celelalte detalii. Mai ca-mi vine sa dau o fuga pana acolo... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. am fost si eu la restaurantul asta. destul de dragut, nici mancarea nu a fost rea.

    RăspundețiȘtergere

Zi dacă ţi-a plăcut :)

Interzisa copierea textelor si a imaginilor de pe acest site!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...