Bine ai venit pe Blog Dobrogean!
"În orice ţară ar fi fost să ajung, de orice forme ale vieţii aş fi fost înconjurat, gândul -iar apoi întreaga mea fiinţă- s-a întors de fiecare dată în Dobrogea, la praful şi mărăcinii ei, la vântul ei de stepă, la chipul ei teluric şi generos. Oriunde m-aş fi aflat, dorul de ea mă ajungea în cele din urmă.
Dobrogea! Dobrogea! Pe fata aceasta ciudată, fiică de rege get şi de dansatoare tătăroaică, eu am iubit-o de pe vremea când umbla cu picioarele goale în ţărână"
Geo Bogza

Persoane interesate

Cred că nu mai este nevoie să vă spun că toate imaginile şi textele de pe acest site sunt proprietatea autorului şi nu pot fi folosite decât cu acordul în scris al acestuia,conform Legii nr.8/1996.
Mulţumesc!

joi, 6 octombrie 2011

Comorile ascunse ale Dobrogei ~ part.V ~ Vadu

 O altă comoară a Dobrogei se află tot pe ţărmul nostru de la Marea Neagră.
Plaja de la Vadu
În Dobrogea,au mai rămas doar câteva plaje sălbatice la Marea neagră.Una dintre ele este această plajă care se îninde pe o distanţă de aproape 30 km, din acelaşi loc începând şi Grindul Chituc,care este inclus în Rezervaţia Biosferei Delta Dunării.
Drumul betonat până aproape de grind se intersectează cu alte drumeaguri pe nisip ce ies la ţărmul Mării.

De ambele părţi ale drumului betonat sunt lacuri mici specifice zonei de Deltă.


La capătul oricărui drumeag de nisip,dai de o porţiune de plajă albă şi pustie.



Plaja de la Vadu este încă sălbatică şi are farmecul ei



Aici simţi că eşti doar Tu şi Marea

 Este minunat să stai pe nisipul fin şi să admiri orizontul îndepărtat al Mării şi să asculţi doar murmurul valurilor sparte la ţărm acompaniat de ţipătul pescăruşilor.












Din când în când,mici stoluri de cormorani zboară deasupra valurilor înspumate

Un ascunziş...

Un Albatros ce zboară leneş deasupra valurilor...

O Chiră de Mare urmărind peştişorii din apă...
Aici te poţi juca în voie cu scoicile ca în copilărie,fără riscul de a  fi privit întrebător...




Dacă ţii pe drumeagul de nisip spre Periboina ajungi la Cherhanaua de la Vadu




Aste singurul loc amenajat din zonă unde poţi servi preparate pescăreşti sau să bei o bere rece.

Localul chiar are aspect de cherhana de pescari,acoperită cu stuf,cu mese şi băncuţe din lemn aşezate chiar pe nisip.
Iaca şi meniul! Preţuri cam piperate ce-i drept,dar le pun pe seama pustietăţii din zonă





Plaja de la Vadu este un loc minunat şi sper să rămână aşa cât mai mult timp.


Până data viitoare s-auzim de BINE!

Foto şi text:ISHTAR

24 de comentarii:

  1. Sunt supărat pe tine. Țineam locul acesta secret.Vara, liniștea locului este tulburată doar de cele câteva rulote venite din toate colțurile Europei. Nu se asculta manele...sau alte genuri muzicale,cu boxele la maxim. Iți poți verifica cunoștințele de limba engleză.Nu stai la plajă,ca micii pe grătar...Un loc superb! (:(:(:

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu si marea....mi-ai trezit amintiri extrem de palcute. Mi-e dor de mareeeeeeeeeeee, tare, tare.....si de scoici, si de nisipul umed in care imi plimb talpile incalzite....iti multumesc, draguta!

    RăspundețiȘtergere
  3. fain ar fi sa ramana acel loc asa cum este ... fara prea multi oameni, cum bine zici tu "doar tu si marea ..."
    multumim pentru aceste imagini deosebite
    (eu precis m-as rataci pana acolo)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sandu te rog să mă ierţi :) dar locul nu mai este un secret de mult şi crede-mă că am stat în dubiu mult timp dacă să scriu despre asta sau nu.De asta nici nu am scris prea mult în această postare,am lăsat doar imaginile să vorbească în locul cuvintelor.Avem locuri minunate în Dobrogea,asta vreau să arăt tuturor,nicidecum să fac o invitaţie la invazie turistică pentru că asta ar însemna distrugere.Salutări şi numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. April

    Mă bucur draga mea că ţi-am readus nostalgiile din vara ce-a trecut;ştiu cât de mult adori Marea :)
    Pupici tomnatici din Dobrogea :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Fly

    Nu am vrut să dau prea multe detalii despre acest loc,am fost puţin mai egoistă de data asta :D
    Mizez mult pe faptul că în zonă se ajunge foarte greu,dacă nu ai o maşină puternică rişti să rămâi în nisip până la portiere şi mai ales că plaja este inclusă în Rezervaţie iar camparea este interzisă.Culmea este că mulţi aleg să vină aici şi campează iar pentru asta plătesc şi amenzi numai ca să se bucure de frumuseţea locului.Îţi doresc să ajungi măcar o dată acolo :)
    Salutări şi gânduri bune de la Mare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cele mai multe fotografii sunt bune de wallpaper! Avem o tara (inca)frumoasa, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulţumesc frumos Marius :)
    Avem locuri minunate în toată ţara,important este să le apreciem şi să le protejăm.Multe salutări din Dobrogea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoasa-i Dobrogea! Ce bine ca se mai gasesc "pozari buni" care o prezinta lumii. Minunate poze!

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Georgeta
    Mă simt măgulită de aprecierea ta,sunt doar o amatoare foto,încerc doar să arăt frumuseţea locurilor pe unde balauresc şi mă oftic că nu am un aparat foto mai performant pentru asta...dar perseverez :D Salutări şi mă bucur mult de vizită!

    RăspundețiȘtergere
  11. tu nu ai nevoie de aparate sofisticate ... reusesti foarte bine si cu canonul tau sa redai frumusetile pe care le vezi cu ochiul si sufletul (ceea ce conteaza cel mai mult)! Sa dea Dumnezeu sa ai si unul mai performant, daca iti doresti. Si multa lumina ...

    RăspundețiȘtergere
  12. Îţi mulţumesc mult Florin :)
    Îmi doresc mult un alt aparat foto mai performant,să vezi atunci pe mine fotografii :D!
    Multă lumină şi ţie pe toate drumurile străbătute!

    RăspundețiȘtergere
  13. Doamne ajuta! Urmatorul sa fie un DSLR (Canon) ... si eu visez sa-mi schimb fuji hs10 cu un dslr.

    RăspundețiȘtergere
  14. Doamne ajută la toată lumea!Am pus şi eu ochii pe ceva dar deocamdată mai am de aşteptat :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Un loc superb. Sper sa nu se schimbe.

    RăspundețiȘtergere
  16. foarte frumoasa prezentarea in imagini...felicitari..poate data viitoare mergem impreuna...

    RăspundețiȘtergere
  17. Încântată de vizită Sorina :)
    Mulţumesc mult pentru aprecieri şi cu siguranţă nu scapi de mine la vară ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. Am vizitat plaja Vadu prima oara in vara ce tocmai a trecut (pentru o sedinta foto)... SUPERB loc! Multumesc pentru imaginile minunate! :*

    RăspundețiȘtergere
  19. @ Florena
    Mă bucur că ai ajuns acolo :)
    Şi eu îţi mulţumesc frumos pt vizită.Mulţi pupici din Dobrogea!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ma bate gandul sa vad marea in viitorul apropiat... vreau fotografii cu multa gheata, cine stie, poate reusim sa ne vedem! ;)

    RăspundețiȘtergere
  21. Oricând Florena :)
    Dar cu Marea îngheţată...e cam greu.Mai avem de aşteptat până atunci.

    RăspundețiȘtergere
  22. FELICITARI , AT-I REUSIT , PLAJA VADU ESTE FULLL
    AM FOST SAPTAMANA TRECUTA .
    INCA O DATA FELICITARI !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru vizită şi felicitări.Se spune că de ce îţi este teamă nu scapi.Plaja de la Vadu o ştiu de când eram copil.Acolo înainte,puteai să înoţi lângă delfinii care veneau aproape de ţărm.Nici nu vreau să mă gândesc că acest loc va deveni un fel de Vama Veche.Mizez încă pe faptul că face parte dintr-o arie protejată.Vina cea mai mare o are mass-media care în lipsă de subiecte a tot trâmbiţat peste tot despre Vadu.

      Ștergere

Zi dacă ţi-a plăcut :)

Interzisa copierea textelor si a imaginilor de pe acest site!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...